mandag den 9. juli 2012

No one knows what it's like..

 ....to be the BATMAN.
I anledningen af "The Dark Knight Rises", har jeg deltaget i en konkurrence om at komme til verdenspræmierer i London og se den. Konkurrencen går ud på at man skal klæde sig ud som en skurk fra Batman, tage nogle billeder og sende dem ind. Derfra vælger de det bedste billede.

Jokeren er helt sikkert min ynglings karakter fra Batman og så skulle det ikke komme bag på nogen at jeg har lavet noget kreativ med den karakter? (:

Jeg vil da lige dele et par billeder med jer, fra da jeg legede Jokeren i København, sammen med fotograf - Alexander Flemming og make-up artist Kristina Bengtsson (:


 

 Nu krydser jeg mine fingre og glæder jeg mig til at se hvad der sker, og til at se den nye film! :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar